چه جایگزینی برای پیوند کلیه برای ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه جایگزینی برای پیوند کلیه برای ESRD

جایگزینی برای پیوند کلیه برای ESRD چیست؟ ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی)، فقط به عنوان نام آن پیداست، آن را به همه نوع بیماری کلیوی اشاره به مرحله نهایی توسعه است. عوارض به شدت در 100000 برسد.
راه سنتی برای درمان ESRD چه هستند؟
با توجه به مطالعات بالینی که در حال حاضر به طور عمده روش ها برای تصفیه خون (همودیالیز، دیالیز صفاقی) و پیوند کلیه. که پیوند کلیه به عنوان مستقیم ترین راه برای درمان ESRD در نظر گرفته. اما بیماران به داروهای ضد رد و جلوگیری از سایر بیماری های کلیه دوباره عود. واکنش رد و عوارض دیگر از پیوند کلیه بیشتر و بیشتر جلب توجه مردم که بیماران شروع به فکر می کنم در مورد راه های دیگر به جای پیوند کلیه پیدا
چه جایگزینی برای پیوند کلیه است؟
بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خود را در این برای سال های بسیاری اختصاص داده و پیدا کردن یک راه جدید برای درمان ESRD به جای پیوند کلیه، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نوع از راه دارای چهار توابع اصلی برای درمان بیماری کلیه: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، رگ های خونی گشاد. هر دو آنها با توجه به اصل طب غربی و طب چینی استفاده به عنوان پایه و اساس. در نتیجه التهاب کلیه در داخل و افزایش گردش خون و استاز خون را حذف کنید. را کلیه بازیابی به حالت عادی پس از آن بیماری کلیوی ناپدید می شوند. بیمارستان دارای هفت درمان مشخصه بزرگ برای بیماری های کلیوی، و همه آنها گیاهان چینی استفاده که از طبیعت می باشد.
بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در بیمارستان نگران باشید. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: در صورتی که منافع در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: